Mainospaikat

Raviradan mainospaikat

Joutsan Hevosystäväinseura uusii taulumainokset Joutsan raviradalla olevaan kuuluttamoon, valjastuskatokseen sekä uuteen tapahtumakatokseen. Nyt on hyvä tilaisuus tukea vireää yhdistystä ja laittaa oma mainos näkyviin Kangasniementien varressa oleviin rakennuksiin.

Mainospaikka maksaa 150 eur /vuosi. Sopimus tehdään kolmeksi vuodeksi. Yhdistys hoitaa kiinnityksen ja vuosittaisen huollon.

Mainokset ovat kooltaam 200 x 90 cm. Voit hankkia kyseisen mainoksen Grafiteamin / Mika Kuurneen kautta tai sitten haluamastasi paikasta. Taulujen tulee olla sään, mieluummin useamman vuoden kestäviä ja siksi suositellaan alumiinikerroslevylle tekoa.

Paikkoja on vielä jäljellä valjastuskatoksessa ja tapahtumakatoksessa. Ota yhteyttä Riitta Nurminen, 040 75 97 806 tai joutsanhys@gmail.com.